Χάος σε πτήση: Επιβάτης γρονθοκοπούσε αεροσυνοδούς και αστυνομικούς – Πανικός στο αεροπλάνο

Εκτός εαυτού ήταν ένας από τους επιβάτες πτήσης της EasyJet από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την Τουρκία, το Σαββατοκύριακο, ο οποίος άρχισε να χτυπάει αεροσυνοδούς, αστυνομικούς και επιβάτες που προσπάθησαν να τον συγκρατήσουν.

Όπως φαίνεται στο βίντεο ο επιβάτης, που φορούσε μπλούζα της Σέλτικ, άρχισε να γρονθοκοπεί τους αεροσυνοδούς που προσπαθούσαν να τον συγκρατήσουν ενώ στη συνέχεια τα βάζει και με τους αστυνομικούς που επιχειρούν να τον απομακρύνουν από το αεροσκάφος.

Ακούγεται να βρίζει απευθυνόμενος, όπως ανέφερε η Daily Record, σε έναν άλλο επιβάτη. Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι επιβάτες ανέφεραν ότι ο οπαδός της Σέλτικ προκαλούσε αναστάτωση καθ’ ολη την διάρκεια της πτήσης.

«Πριν ξεκινήσουν όλα, μια αεροσυνοδός προσπαθούσε να τον κρατήσει στη θέση του για 20 λεπτά», είπε ο επιβάτης.

«Υπήρχε μια επευφημία στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου όταν κάποιος έμαθε το αποτέλεσμα» του αγώνα της Σέλτικ. Τότε, «ένα άλλο αγόρι είπε στον τύπο ότι ήταν ντροπή για τη φανέλα της Σέλτικ και εκείνος έχασε τον έλεγχο».

Στη συνέχεια, ο άνδρας πήδηξε από τη θέση του, προσπαθώντας όπως φάνηκε να γρονθοκοπήσει έναν Τούρκο αστυνομικό και ένα μέλος του πληρώματος του αεροπλάνου, καθώς οι υπόλοιποι επιβάτες προσπαθούσαν να παρέμβουν προκειμένου να σταματήσουν τον καβγά.

Τα μέλη του πληρώματος της αεροπορικής εταιρείας βρήκαν επίσης ένα άδειο μπουκάλι βότκας στη θέση του, κάτι που πιθανότητα σημαίνει πως είχε καταναλώσει αλκοόλ.

Στο βίντεο που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, φαίνεται επίσης ένα κοριτσάκι με κοτσιδάκια, να κάθεται περίπου τρεις σειρές πίσω από εκεί που ξέσπασε ο καβγάς και να είναι τρομοκρατημένο.

Easyjet: Η ασφάλεια και η ευημερία επιβατών και πληρώματος η ύψιστη προτεραιότητά μας

Εκπρόσωπος της Easyjet επιβεβαίωσε το περιστατικό, σημειώνοντας ότι η αστυνομία χρειάστηκε να επέμβει ανεβαίνοντας στο αεροσκάφος μόλις προσγειώθηκε λόγω της ενοχλητικής συμπεριφοράς επιβατών.

«Το πλήρωμα της EasyJet είναι εκπαιδευμένο να αξιολογεί όλες τις καταστάσεις και να ενεργεί γρήγορα και κατάλληλα για να διασφαλίσει ότι η ασφάλεια των επιβατών δεν τίθεται σε κίνδυνο ανά πάσα στιγμή. Αν και τέτοια περιστατικά είναι σπάνια, τα λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη και δεν ανεχόμαστε υβριστική ή απειλητική συμπεριφορά», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.

«Η ασφάλεια και η ευημερία όλων των πελατών και του πληρώματος είναι πάντα η ύψιστη προτεραιότητά μας».